تلفن : 00447706923396
ایمیل : email

اعلام شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس ویژه آبان ۱۴۰۲
  • سایت
  • 1402/08/14
  • 0 نظر

اعلام شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس ویژه آبان ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران‌خودرو شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس وارداتی را برای مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اعلام کرد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس وارداتی را برای مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، شاین مکس یک سدان کلاس D است که توسط کمپانی دانگ فنگ تولید می‌شود و ایران‌خودرو هم این خودرو را در دو تیپ بنزینی و هیبرید به صورت وارداتی به بازار ایران می‌آورد.

قیمت علی‌الحساب دانگ فنگ شاین مکس بنزینی در درب خروجی گمرک یک میلیارد تومان تعیین شده و ایران خودرو می‌تواند ۵۰۰ میلیون تومان را در هنگام ثبت نام از متقاضیان دریافت کند.

در حال حاضر مشتریانی که ثبت درخواست شاین مکس برای آن‌ها در سامانه با موفقیت انجام شده است، می‌توانند با پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان ثبت نام خود را تکمیل کنند. در حال حاضر متقاضیان این سدان چینی و وارداتی می‌توانند خرید خود برای شاین مکس بنزینی را با انتخاب یکی از چهار رنگ اعلامی تکمیل کنند.

ثبت نام شاین مکس از یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ آغاز شده و تا بیستم این ماه ادامه دارد.

 

شرایط فروش دانگ فنگ شاین مکس

دانگ فنگ شاین مکس وارداتی به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است. این پیشرانه ۱۹۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید می‌کند. جعبه دنده شاین مکس بنزینی از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که توان را به چرخ‌های جلو می‌رساند.

شاین مکس وارداتی و بنزینی به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، سقف پانورامای برقی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل تطبیقی، صندلی‌های برقی جلو، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه‌ای، ترمز اضطراری اتوماتیک، رانندگی خودکار بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار خط‌خوان و… مجهز است.

منبع: آخرین خودرو

 

این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :


پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند