تلفن : 00447706923396
ایمیل : email

قیمت دلار امروز 14 آبان 1402/ کف قیمت دلار مشخص شد؟
  • سایت
  • 1402/08/14
  • 0 نظر

قیمت دلار امروز 14 آبان 1402/ کف قیمت دلار مشخص شد؟

قیمت دلار امروز 14 آبان ماه افزایشی بود و دلار که به کف کانال 51 هزار تومان نزدیک شده بود یک پله به سمت بالا برداشت.

قیمت دلار امروز 14 آبان ماه افزایشی بود و دلار که به کف کانال 51 هزار تومان نزدیک شده بود یک پله به سمت بالا برداشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار روز گذشته تحت تاثیر سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان هزار تومان کاهش داشت و از 52 به 51 هزار تومان رسید. اما امروز با یک ریزنوسان این قیمت کمی افزایش داشت.

قیمت دلار 14 آبان 1402

مروری بر عملکرد دلار در یک ماه گذشته نشان می‌دهد دلار کف جدیدی پیدا کرده و قیمت این اسکناس که قبلا در کانال 49 هزار تومان کف‌سازی کرده بود حالا با افزایش تنش‌ها، به کف 51 هزار تومان رسیده است.

البته در این میان به نظر می‌رسد که تمام تلاش بازارساز این است که قیمت دلار ر به کانال 50 هزار تومان برگرداند. معامله‌گران می‌گویند اگر قیمت دلار حمایت ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان را از دست دهد حمایت بعدی ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود که در صورت از دست‌ رفتن این سطح، فروشنده در بازار زیاد خواهد شد و قیمت دلار به‌صورت هیجانی می‌تواند تا کانال ۴۹ هزار تومان عقب‌نشینی کند.

اما به نظر می‌رسد که هم روند طبیعی بازار افزایشی است و هم افزایشی‌های بازار اجازه کاهش قیمت بیشتر را به دلار نمی‌دهند. پیش از این هم کارشناسان اقتصادی پیش بینی کرده بودند که قیمت دلار در مهر و آبان ماه تا کانال 52 هزار تومان افزایش پیدا کند.

اما قیمت دلار امروز و روزهای آینده چه روندی خواهد داشت؟ به نظر می‌رسد که دلار بتواند فعلا خود را در کانال 51 هزار تومان حفظ کند و نوسانات آن در محدوده همین کانال ثبت می‌شود. در بلندمدت هم به نظر میرسد که روند بازار ارز به ثبات رسیده و اگرچه احتمال افزایش قیمت دلار وجود دارد اما این افزایش شارپی نخواهد بود و بر خلاف پیش بینی‌های ابتدای امسال، کارشناسان معتقدند که دلار احتمالا در کانال 50 هزار تومان می‌ماند و تحت شرایط خاصی وارد کانال 60 هزار تومان می‌شود.

 

این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :


پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند