تلفن : 00447706923396
ایمیل : email

قیمت طلا و سکه امروز 14 آبان 1402/ راه طلا و سکه جدا شد
  • سایت
  • 1402/08/14
  • 0 نظر

قیمت طلا و سکه امروز 14 آبان 1402/ راه طلا و سکه جدا شد

قیمت طلا و سکه امروز روند متفاوتی دارد؛ به گونه‌ای که طلا کاهشی است و انواع سکه افزایشی هستند. امروز دلار و انس روند افزایشی دارند.

قیمت طلا و سکه امروز روند متفاوتی دارد؛ به گونه‌ای که طلا کاهشی است و انواع سکه افزایشی هستند. امروز دلار و انس روند افزایشی دارند.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود 34 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به پنج میلیون و 266 هزار تومان رسیده است. اما حباب سکه بهار آزادی با حدود 58 هزار تومان کاهش، امروز به حدود یک میلیون و 442 هزار تومان رسیده است.

هر مثقال طلا نیز با حدود 46 هزار تومان افزایش نسبت آخرین نرخ روز گذشته، با قیمت 10 میلیون و 720 هزار تومان معامله می‌شود. روز شنبه در همین ساعات هر مثقال طلا 10 میلیون و 806 هزار تومان معامله می‌شد.

در حالی که روز گذشته قیمت طلا و سکه تمام کاهشی و قیمت دیگر قطعات سکه افزایشی بود، امروز اما خانواده سکه در یک مسیر قرار گرفتند و همگی افزایشی شدند. اما هر گرم طلای 18 عیار امروز هم کاهش قیمت را تجربه کرده است. دلار نیز دیروز کاهشی و امروز افزایشی است. به طور معمول، سکه زودتر از طلا از افزایش قیمت ارز تاثیر می‌پذیرد و دلیل روند متفاوت طلا و سکه در روز جاری می‌تواند همین مساله باشد.

ضمن اینکه کارشناسان و فعالان بازار معتقدند رکود همچنان در بازار طلا ادامه دارد. انس نیز پس از صعود به کانال 2 هزار دلاری دوباره به سطح پیشین بازگشته. هر چند در روزهای اخیر اندکی افزایش قیمت را تجربه کرده است.

در تحلیل شرایط بازار، نادر بذر‌افشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تاکید بر اینکه بازار کنونی طلا و سکه از هرگونه التهابی خالی است به تجارت‌نیوز گفت: «در هفته گذشته جنگ حماس و اسرائیل بر روند قیمت در بازارهای مالی تاثیراتی گذاشت اما این موضوع منجر به افزایش تقاضا نشد.»

به گفته او، در شرایط فعلی در روند قیمت‌ها تعادل نسبی برقرار است. این در حالی است که قیمت‌ها به دلیل نوسان نرخ ارز و اونس جهانی در هفته گذشته تغییراتی داشته؛ اما فعلا ثبات نسبی در بازار طلا وجود دارد (گزارش پیش بینی قیمت طلا و سکه 14 آبان 1402 را بخوانید.)

برای اطلاعات بیشتر در مورد آینده قیمت طلا و سکه دو گزارش پیش بینی قیمت طلا و سکه و قیمت طلا و سکه 14 آبان 1402 را مطالعه کنید.

این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :


پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند