تلفن : 00447706923396
ایمیل : email

بشنوید: پیش بینی بازارهای مالی هفته نخست شهریور 1402 در پادکست صدای بازار
  • سایت
  • 1402/06/04
  • 0 نظر

بشنوید: پیش بینی بازارهای مالی هفته نخست شهریور 1402 در پادکست صدای بازار

در صدای بازار این هفته درباره رکود و سکون در بازارِ آخرین هفته مردادماه خواهید شنید و اینکه شهریورماه چه خوابی برای بازارهای مهم کشور دیده است.

در تازه‌ترین پادکست پیش‌بینی بازارهای تجارت‌نیوز، وضعیت بازارها در هفته نخست شهریورماه را تحلیل و پیش بینی کرده ایم و سعی کرده‌ایم به سوالات شما در زمینه قیمت دلار پاسخ دهیم و بگوییم که آیا روندِ فعلی قیمت دلار تا پایان شهریورماه برقرار خواهد بود یا بازارها همچون همیشه آرام آرام از خواب تابستانی درآمده و ناآرام می‌شوند؟ آیا می‌دانید که برای سرمایه‌گذاری باید صدای بازار را شنیده و بتوانید آن را با کمک کارشناسان خبره پیش‌بینی کنید؟

وبسایت تجارت‌نیوز هر روز بازارهای مالی کشور را بررسی و پایش کرده و برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری، فرصت‌های خوب بازار را معرفی می‌کند. اگر می‌خواهید بدانید در بازارهای سکه و طلا، ارز، بورس، خودرو و مسکن چه خبرهایی هست و پیش‌بینی قیمت‌ها در هفته آتی این بازارها چیست، شنونده پادکست صدای بازار باشید.
پیش از هر چیز، زینب مختاری، دبیر سرویس بازارهای تجارت‌نیوز، وضعیت بازارها در آخرین روزهای مرداد را مرور کرده و نمایی از وضعیت پیش روی اقتصاد ایران در هفته نخست شهریورماه را برای شما ترسیم خواهد کرد.

برزو حق‌شناس، کارشناس بازارهای مالی در این بخش به سوالات شما درباره آینده قیمت دلار پاسخ می‌دهد.

نسترن فراهانی، خبرنگار تجارت‌نیوز این هفته هم با پیش‌بینی قیمت‌های جهانی نفت همراه شماست.

مجتبی دیبا، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با سارا صفاری خبرنگار تجارت نیوز به بررسی تغییرات قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی پرداخته است.

تابستان داغ امسال چه تحولاتی را در بازار شیشه‌ای سرمایه رقم خواهد زد. روایت پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه را می‌شنوید.

خودرو همچنان یکی از شلوغ‌ترین و پرسروصداترین بازارهای کشور را از آن خود دارد. روایت این هفته عماد جعفری، کارشناس بازار خودرو از این بازار را می‌شنوید.

منصور غیبی، کارشناس بازار مسکن در گفتگو با مینا علیزاده، خبرنگار تجارت‌نیوز نگاهی دارد به بازار خرید و فروش و اجاره ملک.
این نهمین قسمت از پادکست پیش‌بینی بازار صدای بازار بود که شنیدید؛ محصول تازه‌ای از سری پادکست‌های رادیو تجارت‌نیوز که هر شنبه به شما خواهد گفت کدام بازارها قابلیت بیشتری برای سرمایه‌گذاری دارند. اگر مایل به همکاری با رادیو تجارت‌نیوز هستید می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی ما مراجعه کرده و پیام بگذارید.

این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :


پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند