تلفن : 00447706923396
ایمیل : email

۱۰ شاسی بلند ارزان قیمت بازار اروپا در سال ۲۰۲۲
  • سایت
  • 1401/07/06
  • 0 نظر

۱۰ شاسی بلند ارزان قیمت بازار اروپا در سال ۲۰۲۲

شاسی بلند‌ها، بر خلاف تصور عموم، همیشه گران‌قیمت نیستند. در بازار اروپا، برخی مدل‌های آنها با قیمت مناسب نیز یافت می‌شوند.

شاسی بلند‌ها، بر خلاف تصور عموم، همیشه گران‌قیمت نیستند. در بازار اروپا، برخی مدل‌های آنها با قیمت مناسب نیز یافت می‌شوند.

آرش نهندیان/ به گزارش تجارت‌نیوز، طور کلی، چیزی که در ذهن عموم مردم در مورد شاسی‌ بلندها وجود دارد این است که این نوع خودروها همیشه بسیار بزرگ، سنگین، پرمصرف و گران قیمت هستند.

به همین دلیل است که وقتی اسم شاسی‌ بلند به گوش کسی می‌خورد اولین خودروهایی که به یاد می‌آید تویوتا لندکروزر یا انواع مدل‌های آمریکایی هستند.

ولی همه شاسی‌ بلندها مثل هم نبوده و شما نمی‌توانید به عنوان مثل یک بنتلی بنتایگا، یک پورشه کاین، یک مرسدس بنز GLS یا حتی یک بی‌ام و X۶ را در یک سطح در نظر بگیرید.

شاسی‌ بلندهایی در بازارهای مختلف جهانی وجود دارند که کلیشه مذکور در ذهن مردم در مورد این نوع خودروها را از بین می‌برند.

در حالی که این روزها در بازار کشورمان انواع خودروهای شاسی‌ بلند چینی با قیمت‌های بسیار زیاد جولان می‌دهند، در این مطلب نگاهی به ۱۰ شاسی‌بلند ارزان‌قیمت بازار اروپا خواهیم انداخت که فروش بسیار خوبی را در قاره سبز دارند.

هنگام معرفی هر یک از این خودروها به قیمت آن‌ها نیز اشاره خواهیم کرد. خودروهایی که اگر قوانین ممنوعیت واردات و تعرفه‌های بسیار بالای واردات در کشورمان وجود نداشتند، با قیمت‌های بسیار مناسب می‌توانستند در اختیار ایرانیان قرار بگیرند.

رتبه نخست لیست ارزان‌ترین شاسی‌ بلندهای حاضر در بازار اروپا در سال ۲۰۲۲ به فیت پاندا کراس ایتالیایی اختصاص یافته است.

این خودروی کوچک سال‌هاست که در نسل فعلی خود در بازار اروپا حضور دارد و فروش بسیار خوبی نیز در طول این سال‌ها داشته است.

آخرین فیس لیفت این خودرو در سال ۲۰۲۰ انجام شده و طبق اعلام شرکت فیات قرار است تا سال ۲۰۲۶ در مدل فعلی خود در بازار حضور داشته باشد.

فیات پاندا کراس از سال ۲۰۱۴ در مدل دو دیفرانسیل نیز در بازار حضور داشته و برای کسانی مناسب است که به دنبال یک مدل آفرود با قیمت خوب هستند.

البته در حال حاضر این خودرو فقط در مدل دیفرانسیل جلو در بازار اروپا و آلمان حضور دارد.

از جمله تجهیزات و آپشن‌های استاندارد قابل توجه این خودرو می‌توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و چراغ‌های دیلایت LED اشاره کرد.

مدل پایه این خودروی شاسی بلند، همچنین به یک موتور ۱.۳ لیتری هیبریدی ملایم با ۷۰ اسب بخار قدرت و یک گیربکس شش دنده دستی مجهز است.

 

 

این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :


پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند