تلفن : 00447706923396
ایمیل : email

مشخصات خودروی ملی ترکیه / «توگ» چه قیمتی دارد؟ (+فیلم)
  • سایت
  • 1401/05/18
  • 0 نظر

مشخصات خودروی ملی ترکیه / «توگ» چه قیمتی دارد؟ (+فیلم)

توگ، خودروی ملی ترکیه در نمایشگاه الکترونیک ۲۰۲۲ در لاس وگاس آمریکا رونمایی شده است. گفته شده است این خودرو رقیب جدی سمند ایرانی است.

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1401

توگ، خودروی ملی ترکیه در نمایشگاه الکترونیک ۲۰۲۲ در لاس وگاس آمریکا رونمایی شده است. گفته شده است این خودرو رقیب جدی سمند ایرانی است.

به گزارش تجارت‌نیوز، خودروی ملی ترکیه که «توگ» نام دارد د در نمایشگاه الکترونیک ۲۰۲۲ (در لاس وگاس آمریکا) که ژانویه سال جاری میلادی برگزار شد، رونمایی و معرفی شده است. اما اخیرا ویدئو و اطلاعات جدیدی از ویژگی‌ها و امکانات این خودرو منتشر شده است.

آنگونه که خبرگزاری آناتولی گزارش داده است، گروه سرمایه‌گذاری خودروسازی ترکیه موسوم به توگ (TOGG)، نوآوری‌ها و اولین خودروی خود را در بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی جهان CES در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد.

توگ با هدف ایجاد یک برند جهانی که ۱۰۰ درصد مالکیت فکری و صنعتی آن متعلق به ترکیه است و هسته اکوسیستم تحرک ترکیه را تشکیل می‌دهد، تأسیس شده است.

این گروه برند جهانی خود را در نمایشگاه مذکور که نقطه تلاقی در دنیای فناوری است، معرفی کرد.

گورجان کاراکاش مدیرعامل توگ، در سخنانی در این نشست اظهار داشت که آنها یک شرکت خودروسازی کلاسیک نیستند. او گفت که ما خود را به عنوان یک شرکت فناوری تعریف می‌کنیم.

رونمایی از توگ، خودروی ملی ترکیه

خبرآنلاین نیز توگ را رقیب احتمالی ایران خودرو دانست. به گزارش این سایت خبری، ترکیه مدتی‌ است که با معرفی خودروی ملی خود، بازارهای کشورهای همسایه را هدف قرار داده و موفق شده مشتریان خوبی نیز جذب کند.

اما برخی منابع دیگر این خودرو را با محصولات ایران خودرو قابل مقایسه نمی‌دانند. آنها معتقدند: در حالی که از تولید اولین خودروی ملی کشور ما (سمند) بیش از دو دهه می‌گذرد، کشور ترکیه به تازگی از خودروهای پیشرفته و برقی کمپانی تازه تاسیس توگ رونمایی کرده است. با وجود این، خودروهای این شرکت تازه وارد، الکتریکی و هوشمند بوده. این محصول مطابق استانداردهای روز اروپا ساخته شده و به هیچ وجه با خودروهای تولید ایران قابل مقایسه نیست!

در روزهای اخیر رجب طیب اردوغان تصاویری از رانندگی با خودروی توگ را منتشر کرده است. به گزارش فرارو، رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه تصاویر مربوط به رانندگی خود با خودروی توگ را در حساب کاربری خود در توئیتر به اشتراک گذاشت.

ادوغان این پیام تصویری را که روز گذشته تصویربرداری شده است، با هشتگ خاطره‌ای از توگ منتشر کرد.

ویدئوی زیر نیز در روزهای اخیر از توگ، خودروی ملی ترکیه منتشر شده است.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :


پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند