تلفن : 00447706923396
ایمیل : email

قرعه‌کشی خودروها کی حذف می‌شود؟
  • سایت
  • 1401/02/23
  • 0 نظر

قرعه‌کشی خودروها کی حذف می‌شود؟

معاون صنایع حمل‌ونقل وزیر صمت از خارج شدن بیشتر خودروها از چرخه قرعه‌کشی خبر داد.

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1401

معاون صنایع حمل‌ونقل وزیر صمت از خارج شدن بیشتر خودروها از چرخه قرعه‌کشی خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، حذف قرعه‌کشی اکثر خودروها چه زمانی استارت می‌خورد؟

به نقل از ایسنا،‌ منوچهر منطقی با حضور در یک برنامه تلویزیونی گفت: تعادل عرضه و تقاضا در بازار خودرو بر قیمت‌ها اثر خواهد داشت و پیش‌بینی این است که با شروع و ادامه واردات، قیمت‌ها به حدی که مشتری انتظار دارد، نزدیک شود.

معاون صنایع حمل‌ونقل وزیر صمت ضمن اشاره به درخواست سران قوا در تأمین کیفیت و تعادل قیمت در بازار خودرو، خاطر نشان کرد: با توجه به این موضوع و همچنین با توجه به افزایش ۴۰ درصدی صادرات در سال گذشته، محدودیت‌های ارزی نیز بین رفته است.

بنابراین وقت آن بود که بحث واردات خودرو برای تنظیم بازار و ارتقای کیفیت، مطرح شود.  بر مبنای همین اصول، وزارت صمت با مدیریت شخص وزیر، تلاش بسیاری درزمینه واردات خودرو انجام دادو  آئین‌نامه واردات خودرو را تنظیم کرد.

معاون وزیر صمت بابیان اینکه در گذشته در بحث واردات خودرو، بیشتر دو دهک بالای درآمدی در نظر گرفته می‌شد، تصریح کرد: در مقررات جدید، علاوه بر دو دهک بالا، واردات خودرو برای دهک‌های کم‌درآمد نیز در نظر گرفته‌شده است.

برای واردات خودروهایی که می‌تواند دهک‌های پایین را پوشش دهد، مشوق‌های خاصی ازجمله تعرفه‌های پایین‌تر در نظر گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح، به خدمات پس از فروش به‌صورت ویژه نگاه شده است افزود: زمانیکه خودرو وارد کشور می‌شد، صاحبان خودرو اغلب در نگهداری و پشتیبانی دچار مشکل می‌شدند، بنابراین یکی از بحث‌هایی که بر اجرای آن بسیار تاکید داریم، این است که خدمات پس از فروش در کشورهای واردکننده ارائه شود.

این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :


پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند