تلفن : 00447706923396
ایمیل : email
 قیمت خودروی لاماری مشخص شد؟
  • سایت
  • 1400/11/30
  • 0 نظر

قیمت خودروی لاماری مشخص شد؟

خودروی لاماری ایما در اواسط دی‌ماه رونمایی شد. اکنون آگهی‌هایی برای فروش این خودرو منتشر شده است. خودروی لاماری چه قیمتی دارد؟

خودروی لاماری ایما در اواسط دی‌ماه رونمایی شد. اکنون آگهی‌هایی برای فروش این خودرو منتشر شده است. خودروی لاماری چه قیمتی دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز،روز ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ شرکت آرین پارس موتورز در مراسمی با حضور خبرنگاران خودروی لاماری ایما را رونمایی کرد.

مدیرعامل شرکت آرین پارس موتورز گفت: سه هزار خودرو را در مرحله اول تولید به مشتریان تحویل می‌دهیم و در مراحل بعدی تولید، به تیراژ و آپشن‌های این خودرو اضافه می‌شود.

این شرکت اعلام کرد که در سال آینده دو محصول دیگر نیز به محصولات خود اضافه می‌کند.

این شرکت خودروسازی در مراسم رونمایی از اعلام قیمت نهایی لاماری هنگام عرضه خودداری کرد. اما قیمت این خودروی چینی در بازار جهانی حدود ۲۰ هزار دلار است که با احتساب قیمت دلار ۲۶ هزار و ۴۹ تومانی این خودرو حدود ۵۲۰ میلیون تومان ارزش دارد.

اما اکنون برخی آگهی‌هایی را برای فروش این کراس اوور چینی منتشر کرده‌اند که قیمت ثبت شده در آن ۹۸۰ میلیون تومان است.

در پی انتشار این آگهی‌ها روابط عمومی آرین پارس موتورز اعلام کرد قیمت‌های اعلام شده خودروی لاماری ایما توسط برخی سایت‌ها، غیرمستند و غیرواقعی است. قیمت رسمی خودرو صرفا از طریق وب سایت رسمی شرکت اطلاع رسانی می‌شود.

هنگام معرفی این خودرو در مراسم رونمایی، این شرکت تاکید بیشتری بر طراحی خودروی لاماری داشت و به گفته آنها مشتری نیز بر زیبایی خودرو تاکید دارد.

سبک طراحی خودروی لاماری ترکیبی از سبک کلاسیک، مدرن و اسپرت است و فرم ظاهری آن نیز حالتی تهاجمی دارد.

طراحی داخلی این خودرو مینیمال و شکل کابین، کوپه مانند است. این شرکت تاکید زیادی بر استفاده  از فضای خالی داخل کابین دارد. برای مثال جای قرار دادن گوشی‌های همراه سرنشینان نیز در این خودرو دیده می‌شود.

خودروی لاماری ایما دارای موتور ۱۵۰۰ سی.سی توربور جی دی آی با خروجی ۱۹۵ اسب بخارو گیربکس ۷ سرعته دوال کلاچ است.

مصرف سوخت این کراس اوور در شرایط استاندارد ۷٫۵لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است. در شرایط ترکیبی  این مصرف سوخت به ۶٫۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :


پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند