تلفن : 00447706923396
ایمیل : email

قیمت روبل امروز پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ / گوگل در روسیه ورشکست شد؟
  • سایت
  • 1401/04/02
  • 0 نظر

قیمت روبل امروز پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ / گوگل در روسیه ورشکست شد؟

قیمت روبل امروز پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ نوساناتی داشت؛ نرخ روبل در لحظه تنظیم این خبر ۶۰۱ تومان است. بیشترین قیمت در طول روز چقدر است؟

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری تجارت‌نیوز است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است. کپی رایت 1401

قیمت روبل امروز پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ نوساناتی داشت؛ نرخ روبل در لحظه تنظیم این خبر ۶۰۱ تومان است. بیشترین قیمت در طول روز چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس اعلام شبکه اطلاع‌رسانی ارز، طلا و سکه، قیمت روبل امروز پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ نوساناتی دارد. نرخ روبل در لحظه تنظیم این خبر ۶۰۰ تومان است.

بیشترین قیمت روز هم ۶۰۷ و پایین‌ترین قیمت آن ۵۹۹ تومان بوده است.

همچنین متوسط قیمت ارز ملی روسیه در سایت کانون صرافان ایران، ۴۶۰ تومان اعلام شده است. بانک مرکزی قیمت روبل را کاهشی و ۷۷۴ تومان اعلام کرده است.

راسکامنادزر، رگولاتور ارتباطات روسیه در این باره اعلام کرد: یوتیوب که یک وب سایت میزبانی ویدئو است به طور عمد اطلاعات گمراه کننده درباره پیشروی عملیات مخصوص نظامی روسیه در اوکراین منتشر می‌کند و اعتبار نیروهای مسلح فدراسیون روسیه را از بین می‌برد.

همچنین این سازمان ادعا می‌کند یوتیوب اجازه نشر محتواهایی با دیدگاه‌های افراطی و فراخوان برای حضور کودکان در تظاهرات غیرمجاز را داده است.

طبق بیانیه مذکور تکرار این امر احتمالاً به جریمه ای معادل ۵ تا ۱۰ درصد درآمد سالانه گوگل در روسیه می‌شود. البته مبلغ دقیق جریمه در دادگاه تعیین خواهد شد.

به گفته راسکامنادزر گوگل به استثنای جریمه‌هایی که براساس درآمد آن در روسیه تعیین شده، تاکنون ۶۸ میلیون روبل جریمه شده است و با این وجود بیش از ۷ هزار محتوای ممنوع شده در یوتیوب وجود دارند.

در صورت تأیید، این دومین باری خواهد بود که گوگل براساس درآمد خود در روسیه جریمه می‌شود. در ماه می روسیه بیش از ۷.۷ میلیون روبل (معادل ۱۴۳ هزار دلار) جریمه از گوگل دریافت کرد. این نخستین باری بود که دولت این کشور جریمه ای بر حسب درصدی از درآمد سالانه شرکت در روسیه دریافت کرده بود.

این درحالی است که زیرمجموعه گوگل در روسیه هفته گذشته اعلام ورشکستگی کرد و تاکنون به درخواست‌های اظهار نظر پاسخی نداده است.

این خبر را با دوستان به اشتراک بگذارید :


پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند